Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Filia dla Dzieci
(1)
Autor
Altkorn Jerzy
(2)
Wojnarowska Elżbieta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(2)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Powieść
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1993. - 363 s. : il. ; 21 cm.
Na książce: pod red. Jerzego Altkorna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33M (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - 436 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Na książce: pod red. Jerzego Altkorna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33M (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej